Jopa maailman parhaita tuotteita on osattava myydä. Mutta onko myynti edelleen palikan myymistä yksilösuorituksena vai integroitu osa kokonaisvaltaista palvelua ja tekemistä? Miten myynti ja markkinointi eroavat toisistaan ja kuinka niiden pitäisi toimia yhteen? Syntyykö tekemisen digitalisoitumisesta datalähde, jota hyödyntämällä ostajaa voi palvella aina vain paremmin? Voiko ydinvoimalan kohta tilata netistä?
Martinin ja mustasilmäisen Katan kanssa vastauksia kysymyksiin pohtii Niina Reponen, digimyynnin konsultti Columbia Roadilta, joka on tehnyt uranuurtavaa työtä B2B-digitransformaation puolella Vaisalan leivissä Yhdysvalloissa.
Voit kuunnella jaksot Spotifyssa, SoundCloudissa, Apple Podcastissa ja Google Podcastissa tai katsoa ne Youtubessa. Ehdota aihetta tai anna palautetta: taloudentekijat@ekonomit.fi